Wednesday, May 4, 2011

Aku dalam DILLEMA

aku dalam dilema.
ya, aku dalam dilema.

dilema dlam memilih pintu yang mana patut aku ambil
pintu yang bernama "UNIVERSITI' dan 'MATRIKULASI'
pening, pening, pening dan pening.
 Oh Tuhanku, bantulah aku yang dalam kebingungan ini.
berilah petunjukMu agar tak tersalah aku memilih antara pintu-pintu ini..

dua cabang yang amat jauh bebeza.
universiti yang menawarkan Diploma memakan masa 3 tahun bergantung pada course.
matrikulasi yang berlangsung 1 tahun penuh dngan belajar dimana sukatan pelajaran yang sepatutnya belajar selama 3 bulan perlu dikuasai selama seminggu. SATU CABARAN yang HEBAT ! tetapi menjanjikan ijazah di universiti setelah lulus sepenuhnya di matrik.

Persoalan masih blom terjawab? antara Matrikulasi dengan Universiti!!

3 comments:

are_we!n said...

ala,, solat istikharah,,minx petunjuk Allah,,,

NuNiK93 said...

oo...insyaallah..terima kasih

are_we!n said...

heheheh

Labels