Monday, October 26, 2009

B0R0S

Aku menduduki peperiksaan hari ini. Matematik dan Sejarah. Kertas kertas periksa itu not bad . Macam nak meletup urat-urat aku menhantar mesej-mesej aku didalam otak. Luckyly, aku dah prepare awal lagi. So, peratus kemungkinan aku gagal agak sedikit. Hehe...By the way, aku jalan-jalan kat bandar petang tadi (melepaskan stress ngan shopping..WAH!! macam pompuan plak aku nie..dush!)Macam macam aku beli...nasib baik hari nak malam...kalau tak satu bandar aku borong(walaupun ada RM50 jen.).Tapi aku fikir balik, kenape aku beli barang ini, sedangkan aku tak perlukan barang ni. Inilah yang dikatakan nafsu membeli belah. So, aku nak pesan kat semua rakyat rakyat jelata, supaya fikirlah la dulu sebelum membeli barang..Fikir sampai hangit jgn fikir masak masak. U think yourself...

No comments:

Labels