Saturday, October 24, 2009

AbOut MySeLf

Aku seorang anak Melayu yang tinggal di kawasan yang bakal menjadi sebuah bandar yang pesat membangun. Aku masih belajar. Di kawasan ini juga. Form 4, kelas Sains. Hobiku, menjadi penunggu skrin komputer yang bertampal gambar Naruto. Memang naluriku, meminati kartun. Entah mengapa, sudah berumur 16 tahun masih menonton kartun ''Tom and Jerry''.
Semakin hari aku semakin matang. Semakin hari aku semakin banyak pengalaman antara pahit dan manis yang aku tempuh. Melihatkan aku semakin dekat dengan peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia, aku perlu terus berusaha meningkatkan ilmu yang tak seberapa ini. Walaubagaimanapun, aku perlu mmembahagikan masa ku antara study dengan beriadah dan si dia. Ah! tak perlu la aku menceritakan tentang nya. Segan pulak..
Aku selalu keseorangan. Tapi, aku menganggapnya sebagai satu kurniaan Ilahi kepada ku. Aku menghabiskan masa ku dengan study, latihan, and watching television. Walaupun, aku selalu menghabiskan masa dengan perkara yang x berfaedah ni, aku masih mendapat tempat kedua dalam kelas ku. Yang pertama, of course la Yan. Otak jenis ape la yang di guna. Aku mengalahkannya, dan aku juga dapat mempertahankan kedudukanku juga. Alhamdullilah. aku selalu ingin mengalahkan Yan. Sekalipun cukupla.Teringin sangat melihat muka nya yang pertama kali kalah.
So, otak aku pun dah kering kontang memikirkan apa yang hendak ditulis sekarang. Aku berhenti dulu la kat sini erk?ok Chow dulu..

No comments:

Labels